Гарантія
Політика гарантії та повернення коштів RELX
Продукти, що охоплюються
Продукт
|
Пункт
|
Гарантійний термін
|
RELX Класичний
|
Стручок
|
12 місяців з дати виготовлення
|
Пристрій
|
12 місяців з дати первинної роздрібної покупки
|
RELX Infinity
RELX Необхідний
|
Стручок
|
18 місяців з дати виготовлення
|
Пристрій
|
12 місяців з дати первинної роздрібної покупки
|
Аксесуари RELX
|
Зарядний пристрій
|
12 місяців з дати первинної роздрібної покупки
|
RELX Нано 2
|
Пристрій
|
18 місяців з дати виготовлення
|
Це не позначається на законних правах споживачів у ЄС на 24 місяці.
Недійсні претензії
Гарантія на продукцію RELX поширюється тільки на ті претензії, які виникають у зв'язку з пошкодженням, отриманим попри належне й безпечне використання, і не поширюється на будь-які несправності або пошкодження, котрі виникли не під час виготовлення.
- Будь-яка несправність або пошкодження, що не пов`язані з якістю виготовлення.
- Збиток, заподіяний у результаті загального нехтування, небезпечного використання або неналежного використання, свідомого або випадкового.
- Збиток, заподіяний у результаті природних причин, включно з, але не обмежуючись, блискавкою, повінню або іншими стихійними лихами.
- Крадіжка або втрата виробів.
- Пошкодження, спричинені використанням пристрою поза дозволеними межами або не за призначенням, або нехтуванням інструкціями, наданими RELX.
- Претензії щодо якісної продукції.
Порядок подачі претензії по гарантії
- Обґрунтовані претензії можна подати електронною поштою до служби підтримки клієнтів RELX на адресу support@relxintl.com, або відправивши запит на повернення коштів через https://relxnow.com/pages/contact.
- Всі гарантійні претензії повинні бути підтверджені доказом покупки, в іншому випадку вся претензія буде анульована.
- RELX залишає за собою право запросити додаткову інформацію про відповідний виріб або продукт, включно з фотографіями та відео.
- RELX залишає за собою право ініціювати процедури ремонту пристрою для відновлення його роботи, перш ніж схвалювати обмін або повернення товару.
- RELX безкоштовно замінить виріб, якщо впродовж гарантійного терміну надійде обґрунтована претензія за цією обмеженою гарантією.
Політика повернення "просто RELX"
RELX розробляє альтернативу цигаркам і продукти для куріння нового покоління, пам'ятаючи про своїх клієнтів. Безпроблемне 60-денне повернення товарів, придбаних на вебсайті www.relxnow.com і з дотриманням нижченаведених умов.
Умови
- RELX приймає всі вимоги щодо відшкодування, що ґрунтуються на проблемах із якістю продукції.
- Політика повернення "просто RELX" стосується лише покупок, здійснених безпосередньо на головному вебсайті RELX.
- Політика повернення коштів активна й діє лише впродовж перших 60 днів із моменту відправлення замовлення.
- Повернення коштів за пристрої, придбані через авторизованого роздрібного продавця RELX, має бути отримано в авторизованого роздрібного продавця, і регулюється власною політикою відшкодування роздрібного продавця.
- Обґрунтовані претензії можна подати електронною поштою до служби підтримки клієнтів RELX на адресу support@relxintl.com, або відправивши запит на повернення коштів через https://relxnow.com/pages/contact.
* Будь ласка, відвідайте www.relxnow.com, список авторизованих роздрібних продавців RELX регулярно оновлюється.
** Дана обмежена гарантія не поширюється на наступні покупки.
Команда RELX