Welcome to RELX Support

Інформація про продукт

Для забезпечення безпеки та якості продукції капсули RELX не призначені для повторного використання або заправки і не повинні відкриватися. Відкриття або інше втручання в капсулу призведе до анулювання гарантії на капсулу.
Кількість затяжок на капсулу RELX залежить від індивідуального використання.
Пристрій RELX розроблений для забезпечення надійності і призначений для перевищення нашої обмеженої гарантії. На відміну від інших електронних сигарет, RELX не є одноразовим і повинен розглядатися як споживчий електронний пристрій. Дотримуйтесь місцевих рекомендацій Вашого міста щодо утилізації літій-полімерної акумуляторної батареї.
Уникайте зберігання пристрою RELX більше двох тижнів без підзарядки. Найкраще повністю зарядити пристрій і витягти капсулу RELX перед зберіганням.

Як і всі продукти, що містять нікотин або призначені для використання з споживанням нікотину, зберігайте пристрій RELX в недоступному для дітей і домашніх тварин місці.
Пристрої RELX прості в обслуговуванні. Для очищення контактів зарядки і пристрою RELX зсередини використовуйте сухий або злегка зволожений ватний тампон.
Для включення пристрою RELX не потрібно ніяких кнопок, просто вдихніть через мундштук. Як тільки ви вставили капсулу RELX у свій пристрій RELX, ви готові до унікального досвіду.
В даний час ми пропонуємо капсули RELX без нікотину тільки для деяких країн. Щоб бути в курсі наших найновіших продуктів, будь ласка, підпишіться на нашу розсилку новин.
Всі пристрої RELX не є водонепроникними.
Ми надаємо вам максимальне клієнтське обслуговування, будь ласка, надсилайте Ваші питання

1>живий онлайн-чат (7/24 онлайн-підтримка)

2 > Електронна пошта через support@relxintl.com (час роботи: 9 ранку - 7 вечора за гонконгським часом)

Статус

Зарядний чохол-вхід

Зарядний чохол-віддача

Пристрій-вхід

Залишок заряду

Світлодіодне повідомлення

Білий світлодіод зарядного чохла повільно блимає

Загоряється білий світлодіод зарядного чохла

Загоряється білий світлодіод зарядного чохла

Білий світлодіод зарядного чохла повільно блимає

Білий світлодіод зарядного чохла повільно блимає

Білийсввітлодіод пристрою включається, потім блимає 3 рази і гасне

Зарядний чохол Mini (1000 мА) буде заряджений через 60-90 хвилин.

Зарядний чохол Max (1500 мА) буде заряджений за 90-120 хвилин.

Доставка та отримання

Перед відправкою посилки Ви можете зв'язатися зі службою підтримки клієнтів, щоб допомогти вам організувати скасування замовлення. Як тільки посилка буде відправлена, замовлення не може бути скасованим.
На додаток до зовнішньої упаковки, наші продукти додатково оснащені внутрішньою захисною плівкою. Якщо упаковка пошкоджена, відкрийте її, щоб перевірити, чи не пошкоджений продукт. Якщо він не пошкоджений, ви все одно можете його використовувати. Якщо продукт пошкоджений, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів, надіславши електронного листа за адресою support@relxintl.com протягом 48 годин після отримання товару, і наша служба підтримки клієнтів відповість на Ваш електронний лист протягом 24 годин.
У ситуації, коли ви не отримали своє замовлення протягом 25 днів з моменту покупки, будь ласка, зв'яжіться з нами (через IM за адресою relxnow.co.uk, або напишіть на support@relxintl.com) і надішліть нам номер Вашого замовлення разом з описом Ваших проблем.
Для отримання конкретного статусу доставки, будь ласка, введіть номер статусу доставки, який ви отримали за адресою https://relxnow.co.uk/pages/track-order. Якщо статус доставки не оновлюється більше 7 робочих днів, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів, надіславши електронного листа за адресою support@relxintl.com, щоб отримати допомогу. Наша служба підтримки клієнтів відповість на Ваш електронний лист протягом 24 годин.
Для отримання конкретного статусу доставки, будь ласка, введіть номер статусу доставки, який ви отримали за адресою https://relxnow.co.uk/pages/track-order.
На жаль, адреса доставки не може бути змінена після відправки замовлення. Перед відправкою замовлення Ви можете зв'язатися з нашою офіційною службою підтримки клієнтів, відправивши електронного листа за адресою support@relxintl.com, щоб змінити свою адресу.
Зазвичай ми відправляємо посилку через XXXXX. Якщо у вас є які-небудь вимоги, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів.
Як правило, ви отримаєте своє замовлення протягом 3-7 робочих днів (за винятком національних свят), якщо це не включає попередньо замовлені товари. Будь ласка, уважно ознайомтеся з інструкціями щодо попереднього замовлення та очікуваної дати доставки.

Крім того, ми передбачили політику компенсації за затримку доставки. Для отримання більш детальної інформації, будь ласка, зверніться до сторінки: https://relxnow.co.uk/pages/warranty.
Ваші товари будуть відправлені з внутрішнього складу RELX в Італії.

Оплата та безпека

Будь ласка, будьте певні, що ми не будемо збирати або зберігати будь-яку Вашу платіжну інформацію. Оскільки всі платіжні процеси обробляються безпосередньо PayPal (всесвітньо відомим постачальником платіжних послуг), у нас немає доступу до вашої особистої платіжної інформації.
Ми залишаємо за собою право скасувати ваше замовлення і повернути початковий обліковий запис, якщо ми виявимо одну з наступних порушеннь до того, як товар буде відправлений або зачислений до відправки:

Замовлені товари перевищують ліміт покупки з тим же обліковим записом.
Один обліковий запис не порушує обмеження на покупку, але фізична особа визначається (через платіжний рахунок, адресу доставки, IP-адресу, контактний номер або іншими способами) як пов'язана з численними обліковими записами, які в сукупності порушують обмеження на покупку.
RELX отримує повідомлення від емітента кредитної картки або PayPal про те, що транзакція була якимось чином шахрайською.
RELX визначає, що покупка була здійснена неналежним чином, або знаходить докази того, що замовлення було зроблено не на законних підставах.
Така ситуація зустрічається дуже рідко, ви можете оновити сторінку і спробувати оплатити ще раз. У будь-якому випадку, якщо ваш обліковий запис неодноразово списувався неправильно, ви можете звернутися в нашу службу підтримки клієнтів, ми перевіримо ситуацію. Внесені додаткові гроші будуть повернуті на ваш початковий платіжний рахунок.
Ми підтримуємо оплату через PayPal і кредитні картки (Mastercard / Visa). Для більш швидкої і зручної оплати Ми настійно рекомендуємо вам приділяти пріоритетну увагу використанню PayPal. Якщо у вас виникнуть будь-які проблеми під час процесу оплати, будь ласка, не соромтеся звертатися в нашу службу підтримки клієнтів, відправивши електронного листа за адресою support@relxintl.com, ми відповімо на Вашу електронну пошту протягом 24 годин.

Гарантія та технічне обслуговування

Велике вам спасибі за вашу підтримку RELX. Тільки товари, придбані на нашому офіційному сайті, можуть користуватися відповідними післяпродажними послугами. Продукти, придбані через інші канали, не користуються тим же механізмом післяпродажного обслуговування, що і на офіційному веб-сайті, для отримання більш докладної інформації, будь ласка, зверніться до https://relxnow.co.uk/pages/warranty.
Перш за все, ми щиро приносимо вибачення за доставлені вам незручності і неприємності.

Якщо ви хочете замінити виріб, ми рекомендуємо вам:

Підготуйте чіткі фотографії або відео, які можуть повністю довести пошкодження продукту.
Надсилайте свої конкретні проблеми, фотографії або відео разом з номером замовлення за адресою support@relxintl.com.
Після отримання нашою службою підтримки клієнтів ми вирішимо вашу проблему якомога швидше
Будь ласка, зв'яжіться з нами через нашу службу підтримки клієнтів, відправивши електронного листа за адресою support@relxintl.com, і надайте фотографії / відео несправностей для пояснення конкретних проблем, щоб служба підтримки клієнтів могла краще зрозуміти і оцінити проблему, після цього Вам буде надано рішення протягом 24 годин.
Збиток, заподіяний проблемами з якістю, може бути відшкодований без будь-яких зобов'язань протягом 60 днів з дати замовлення. Якщо строк знаходиться в межах 1 року, то заміна може відбутись без повернення.